Milites Templi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november

+2
hendrik
Erik van Lubbeek
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november - Pagina 2 Empty Re: Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november

Bericht  wittenelm ma okt 26, 2009 6:30 pm

Hoppit schreef:heb je je doorgegeven aan Erik? Grin, want zag je nog niet op de herwerkte deelnemerslijst staan :p

We zullen wel wat opschuiven en anders is er ook nog altijd wel plaats in de etenstent. Ik denk dat we tegen een uur of 17u ons zullen gaan installeren, dat het nog licht is (hoewel we op de één of andere manier beter opstellen als we geen pier zien).
Heb je kledij?

Kledij en uitrusting ten over, het enige wat ontbreekt is een paard een muilezel en een schildknaap, en tent dus. Heb iets laat alles aan Eric doorgegeven, weeral door 't feit dak thuis geen internet meer heb. Ik kom in elk geval af als Serjant in vol ornaat en wapenuitrusting.
wittenelm
wittenelm
Soldaat
Soldaat

Aantal berichten : 6
Leeftijd : 55
Woonplaats : De Panne
Registration date : 13-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november - Pagina 2 Empty Re: Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november

Bericht  Gast ma okt 26, 2009 6:33 pm

ooh, dan komt het wel in orde en die paardjes ja, we zitten ook nog wat zonder Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november - Pagina 2 Empty Re: Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november

Bericht  Vince sailraiser di okt 27, 2009 2:45 pm

Hoppit schreef:hm pm marcheert niet, check msn or via FB

Hoi!

Is goed ik kom denkelijk zondag voormiddag af.
Ik heb je GSM nr. al ontvangen via PM. thx.

Tot zondag.

Greetz,

Vincent
Vince sailraiser
Vince sailraiser
Soldaat
Soldaat

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 57
Woonplaats : Ranst
Registration date : 01-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november - Pagina 2 Empty Re: Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november

Bericht  Gast zo nov 01, 2009 11:14 pm

tadaah!

https://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=170439&id=650812036&ref=nf

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november - Pagina 2 Empty Re: Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november

Bericht  Gast ma nov 02, 2009 8:08 pm

mapje 2 ^^

https://www.facebook.com/notifications.php#/album.php?aid=170834&id=650812036&ref=nf

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november - Pagina 2 Empty Re: Haloween kampement te Ooidonk van 30 october tot 1 november

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum